miercuri, 17 aprilie 2013

Zana


 


This is "The fairy" and now you can see it to the new contemporary art space , Muresenilor 8, in Brasov.
There is a group art exhibition at the first floor and I have two works in the exhibition, this one and "The wind fairies" . The exhibition will be opend one more week from now on.

Aceasta este "Zana" si poate fi vazuta la noul spatiu de arta contemporana, Muresenilor 8 din Brasov. Acum la primul etaj este deschisa o expozitie de arta contemporana de grup. Eu am participat cu doua lucrari, "Zana" si "Ielele".Mai aveti timp sa vedeti expozitia care va mai fi deschisa o saptamana.
In fotografia de mai sus se vede spatiul de la etaj- Muresenilor 8.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...