luni, 18 noiembrie 2013

Interviul meu din Ziarul RO-MANIA din Cipru


      Odata cu organizarea expozitiei "Human Nature" din Limassol, Cipru, am avut ocazia sa o cunosc pe Veronica Ivanov, redactor sef  al ziarului RO - MANIA din Cipru, care mi-a luat un interviu. Sincera sa fiu nici nu stiam  ca exista un ziar al comunitatii romanesti din Cipru si ca acolo se afla un numar asa de mare de romani.
     Interviul a fost publicat in ziar si poate fi citit si pe http://www.etransmedia.ro.
Mai jos am postat un fragment, dar mai multe fotografii si interviul complet il puteti citi online aici : http://www.etransmedia.ro/art_connection_project_brasov_limassol-845.
Multumiri Veronicai Ivanov !

Art connection project Brasov - Limassol

5 Noiembrie 2013


O expoziţie de artă plastică intitulată „Human Nature”, la care au participat cu 17 lucrări, opt artişti români (Agata Secelean, Anda Ansheen, Daniel Daicu, Flaviana Enache, Criss Minea Georgescu, Ada Lorena Puha, Daniel Roşca şi Ioana Tudor) şi-a deschis porţile în data de 4 noiembrie, la Galeria Municipală din Limassol.


4-8 noiembrie 2013, Limassol: Expoziţie de artă „Natura Umană”
La vernisaj au participat, începând cu ora 18.00, Primarul oraşului Limassol – dl. Andreas Christou, Ambasadorul României la Nicosia, dl. Ion Pascu, Daniela Moaşa – reprezentatul Primăriei Brașov, Agata Secelean – artist. Acţiunea reprezintă răspunsul la o expoziţie cipriotă similară, organizată de Municipalitatea Braşov, în cursul anului trecut. Expoziţia se poate vizita până pe data de 8 noiembrie.
Am reuşit să realizăm în seara vernisajului un interviu cu Agata Secelean – una din artistele prezente la expoziţia “Human Nature”. Locuieşte în Braşov, a studiat la Universitatea de Artă din Bucureşti, Secţia Scenografie. Iniţial a început să lucreze în scenografie, însă treptat a devenit tot mai interesată de pictură și ilustraţie. A experimentat mai multe medii artistice, iar acum se ocupămai mult de artă.
Veronica Ivanov: Ce ne puteţi spune despre această expoziţie?
Agata Secelean:Expoziţia face parte dintr-un proiect mai mare care se numeşte “ART CONNECTIONS” şi a început în Braşov, anul trecut. Fiind ideea mea, mă ocup şi de organizare în cadrul acestui proiect. Am organizat anul trecut o expoziţie de grup în Braşov cu invitaţi din oraşe înfrăţite din Cipru (Limassol) şi Israel. Unul din artiştii invitaţi în Braşov este Iorgos Herontides, care este şi el prezent în această seară la vernisaj. Anul acesta am fost invitaţi noi cu o expoziţie şi practic sunt prezente lucrările a opt artişti din Braşov. Una din cerinţele proiectului a fost ca acesta să cuprindă artişti cu vârsta în jur de 35 ani.
V.I.: Este un proiect susţinut prin fonduri europene?
A.S.:Nu, este un proiect susţinut de primăriile din oraşele respective. Practic este o colaborare culturală între primăriile din Braşov şi Limassol. Ele au susţinut financiar proiectul şi curatorul expoziţiei, doamna Nadia Anaxagorou a avut o idee foarte bună să aducă alături de noi câţiva artişti contemporani din Limassol.
 

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...