marți, 18 martie 2014

Noul sinistru

               

                   Anul 2014 incepe prost pentru cultura romaneasca, forte prost. Incepe cu numirea lui Kelemen Hunor din nou in functia de ministru al culturii. Nu puteam trece cu vederea evenimentul. Dupa un prim mandat dezastruos pentru cultura romaneasca numirea lui intr-un nou mandat mi se pare dovada indiferentei totale a noii conduceri a tarii pentru cultura romaneasca.
Din ispravile din primul lui mandat citez de pe blogul www.dantanasa.ro :

  "În al doilea rând, arăt care au fost alocările bugetare din fondurile Ministerului Culturii în precedentul mandat al lui Kelemen Hunor în cazul Sarmizegetusa Regia. În timp ce a turnat peste 7,3 milioane de lei in monumentele maghiare din Covasna si Harghita, UDMR-istul Kelemen Hunor nu a găsit decât 90.000 de lei pentru finanțarea complexului dacic de la Sarmizegetusa Regia (perioada 2010-2011)."
Pe acelasi blog sunt publicate documentele legate de aceste alocari.
Imaginea este preluata de la "Academia Catavencu".


Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...