joi, 25 august 2016

R.A.C.2016 la Brasov



This is the latest project I participated to. Contemporary Art Rezidences in Brasov took place from 1 to 10 August 2016 in Brasov, Romania. The artists involved in this were : Gabriel Roche Tamic (Franţa), Radu Zero (Elveţia) şi Thomas May (Germania) si Ioana Musinchevici (Romania)  and the Brasov artists  Magda Vacariu and me, Agata Secelean. 
Our  artworks are exhibited to Bastionul Graft in Brasov and on the near alley .

Acesta este ultimul proiect la care am participat in Brasov , am lucrat timp de noua zile alaturi de ceilalti artisti iar lucrarile noastre sunt expuse la Bastionul Graft :

 "În perioada 1 - 10 august 2016 Centrul Cultural "Reduta" în parteneriat cu Centrul Cultural German Braşov au organizat a doua editie a rezidenţelor de artă contemporană de la Braşov. În anul acesta i-au avut ca invitaţi pe Gabriel Roche Tamic (Franţa), Radu Zero (Elveţia) şi Thomas May (Germania) si Ioana Musinchevici (Romania) ce vor forma echipă cu artistii braşoveni  Magda Vacariu şi Agata Secelean.
Proiectul rezidenţei îşi propune să vină în atenţia publicului cu lucrări de artă contemporană de o mare diversitate de la pictură obiect, video – sound instalaţii, colaje fotografice, monotipii de interior până la sculptură instalaţie de exterior.
Atelierele de creaţie şi workshop-urile de artă contemporană au avut ca tematică interior/exterior urban sau reconstrucţia spaţiului public, iar lucrările realizate de către artişti în cadrul rezidenţei sunt expuse la Bastionul Graft şi promenada din apropierea Bastionului Graft în perioada 10 - 31 august 2016."

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...